czwartek, 23 stycznia 2014

Żurawinowy multifunkcyjny balsam do ciała - Oceanic

Cześć,

co słychać u Was moje Drogie? Niedawno co przyszła zima, a ja mam jej już dość. Chodzę opatulona bardzo ciepło i czuję się jak bałwanek, Najchętniej bym już pożegnała tą porę roku a przywitała Lato a z nim piękne słoneczko! <3
Dzisiaj chciałam Wam wspomnieć kilka słów o Multifunkcyjnym balsamie, który dostałam na II oficjalnym spotkaniu podlaskich blogerek od firmy Oceanic


Beautiful Body Multifunkcyjny balsam do ciała w 1 




 Co o multifunkcyjnym balsamie mówi producent?

Piękna skóra to marzenie każdej z nas! AA Beautiful Body to seria stworzona w trosce, by Twoja skóra każdego dnia wyglądała promiennie i zdrowo!
Nowatorski, multifunkcyjny balsam BB 10 w 1 NATYCHMIASTOWA ULGA to prawdziwy koktajl piękna, który dzięki starannie wyselekcjonowanym składnikom aktywnym oraz ochronnemu działaniu ekstraktu z żurawiny ofiaruje Twojej skórze prawdziwą esencję witalności i zdrowego blasku, otulając ją aksamitną miękkością.





Kilka słów ode mnie:

Balsam zamknięty jest w białej prostej a zarazem przyciągającej wzrok prostej butelce, która mieści dosyć sporą ilość produktu, bo aż 400 ml. Wydobycie balsamu nie sprawia nam trudności, odpowiedniej wielkości otwór dozuje porcję kremu. Konsystencja jest idealna jak na balsam, nie spływa z ciała ani nie nie jest tępa. Gładko i szybko rozprowadza się na ciele i błyskawicznie wchłania, pozostawiając przepiękny zapach na naszym ciele (jestem zakochana w tym zapachu) Czuć w nim prawdziwe żurawiny, żadnej chemii ani sztuczności. Posmarowałam całe ciało i dałam się wykazać balsamowi przez całą noc. Po aplikacji gdy krem się wchłonął miałam miękką, pachnącą i nawilżoną skórą. Niestety już rano nie było śladu po aplikacji balsamu. Skóra znów była sucha a zapach gdzieś się  ulotnił. Moja skóra potrzebuje porządnej dawki nawilżenia, niestety ten balsam nie dał sobie rady z mocnym nawilżaniem. Myślę, że może świetnie nadać się na lato,bo nie pozostawia po sobie tłustego filmu do tego ma ten piękny zapach, który otula nasza ciało. Balsam łagodzi wszelkie podrażnienie oraz przynosi ulgę to mogę śmiało potwierdzić. Często przy goleniu zdarzają mi się krostki,ale ten balsam świetnie się nimi zajmuje i już na drugi dzień nie ma po nich śladu. Podsumowując: teraz jest dla mnie za słaby, ale latem chętnie po niego sięgne!









 Skład:

Dziękuję firmie oceanic za udostępnienie mi produktu do testów. Fakt, że dostałam ten produkt nie wpłynął na moją ocenę. 


Cena:

ok 17 zł, ale można bardzo często kupić w promocji za 13 zł




Dostępność:
  • tutaj
  • Rossmann, Natura 
  • Inne sklepy kosmetyczne


Jeszcze tylko kąpiel a potem ciepłe łóżeczko! Doobranoc ;*

9 komentarzy:

  1. W sumie coś dla mnie :D
    Nie lubię jak balsam się długo wchłania i nie trawię żadnych warstewek...
    Myślę, że przypadłby mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wnioskuję, że to dobry kosmetyk również dla mnie :) Jak tylko uszczuplę trochę swoje zapasy to skuszę się na ten balsam - uwielbiam kosmetyki o zapachu żurawiny ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę w produkty 3w1,a co dopiero 10w1 :D Ale ciekawi mnie zapach tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie tylko zapach :) A kosmetyki wielofunkcyjne rzadko kiedy dobrze się spisują :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ostatnio wyznacznikiem dobrego działania balsamów jest to czy rano go jeszcze będę odczuwać. Szkoda, że ten wielofunkcyjny balsamik pod tym względem się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też mam już dosyć tej zimy, kosmetyku tego jeszcze nie miałam, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Już widze po parafinie że nie dal mnie :(

    OdpowiedzUsuń

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget