sobota, 23 marca 2013

Naturalne mydło zielona herbata - The Secret Soap Store

 Dobry wieczór! :)
  Dziś zdecydowałam się na recenzję naturalnego mydła, które dostałam do przetestowania od sklepu
JM Spa&Wellness 




Naturalne mydło Zielona Herbata - The Secret Soap Store



 Co o mydle z zielonej herbaty mówi producent? 

Zielona herbata zawiera aktywne substancje, które wygładzają cerę.
Herbata ma działanie kojące, można ją stosować na wszelkie podrażnienia skóry.
Zielona herbata korzystnie wpływa na urodę, zapewniając dobre samopoczucie.
Zapach zielonej herbaty kojarzy się z egzotyką.






Kilka słów ode mnie: 

250 g naturalnego mydła o prześlicznym zapachu zielonej herbaty zawinięte jest w folię oraz etykietkę informacyjną. W zielonym mydełku zatopione są drobinki, które delikatnie peelingują i masują skórę. Mydła używałam do mycia całego ciała oraz golenia nóg, ponieważ wykazuje właściwości kojące a przy goleniu same wiecie, że łatwo o podrażnienie. I tu spisał się doskonale ponieważ żadnych czerwonych kropek nie ujrzałam podczas golenia. Bardzo dobrze oczyszcza skórę oraz pozostawia po sobie delikatny zapach na ciele. Skóra po zastosowaniu jest delikatna i gładka.
Nie próbowałam go używać do twarzy, ponieważ obawiałam się o swoje naczynka i wrażliwą skórę.
Urzekł mnie jego zapach i wiem, że chętnie wypróbuje inne nuty zapachowe.



9


Skład: 

  Dziękuję sklepowi JM SPA&Welleness  za udostępnienie mi produktu do testu. Fakt, że dostałam te produkty nie wpłynął na moją ocenę.



Cena: 

 9 - 12 zł


Dostępność: 



Buziaki,

Dobranoc! 

15 komentarzy:

  1. lubie nogi golic na mydle, ale Aleppo :D Nawet pianka nie jest tak dobra, musi byc świetny zapach mydła i herbaty

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wygląda to mydełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie wysusza? Bo ja już nie wiem co mam stosować, żeby moje nogi były nawilżone, jestem troszkę leniwa, więc balsamu nie używam codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie cudeńka!A zapach zielonej herbaty jeszcze bardziej.Mam słabość do tego zapachu od Elizabeth Arden.
    Zapraszam do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam naturalne mydełka o ślicznych zapachach!
    na pewno przpadłoby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za informację :) spróbuję smarować oliwką, niestety mam tylko prysznic, więc kąpiel oliwkowa odpada :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena,jak na mydło odrobinę za wysoka - uwielbiam mydła w kostce - są nieodłącznym elementem moich kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aż czuję jego zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie ciekawi jego zapaszek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. to mydło do mnie przemawia, tylko szkoda ze taka cena :c
    pozdrawiam i zapraszam do nas ;)
    http://ambitniestukniete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne mydełko :) Musi mieć ciekawy zapach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Choć te ich mydła nie do końca takie naturalne ( bo werseniany ciężko nazwać naturalnymi hihi ) to i tak moim zdaniem są lepsze niż wiele drogeryjnych żeli upchanych do granic możliwości SLESami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie prezentuje się to mydełko. Chętnie bym takie wypróbowała:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne są ich mydełka, ale zielonej herbaty nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne duże mydełko, cena nie jest za wysoka, mydło jest wydajne

    OdpowiedzUsuń

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget