wtorek, 12 lutego 2013

Ogórkowe chłodzące płatki - Beauty Formulas

Witam, jestem już po sesji. Na razie wszystko poszło gładko! :) Jutro mam wyniki jeszcze z ostatniego egzaminu. Trzymajcie kciuki. Nie taka sesja straszna jak się ją maluje. A jak u Was? Mam nadzieję, że jak najbardziej pozytywnie.

Przechodzę do recenzji. Drugą rzeczą, którą dostałam do testowania od drogerii Inermis są:


Chłodzące płatki pod oczy  - Beauty Formulas




 Co o ogórkowych chłodzących płatkach pod oczy mówi producent? 

Nawilżone płatki ekstraktem z ogórka o właściwościach łagodzących i odświeżających. Płatki dodatkowo nasączone są wyciągami z ziół takich jak: żel aloesowy, rumianek i oczar wirginijski, zmniejszający opuchliznę i ciemne koła pod oczami. Płatki o naturalnym zapachu ogórka dające uczucie ukojenia i odświeżenie  




Kilka słów ode mnie:

Opakowanie zawiera 12 sztuk nasączonych płatków. Dodatkowo w opakowaniu znajdziemy torebeczkę na  zatrzask umożliwiającym otwieranie i zamykanie bez obaw, że płatki nam się wysuszą. Producent zaleca by przed użyciem produktu umieścić go na godzinkę (lub więcej) w lodówce. Wzmacniamy wtedy uczucie świeżości oraz chłodzenia.  Już po sesji były dla moich zmęczonych oczu ukojeniem. Wtedy naprawdę tego potrzebowałam. Mają delikatny, przyjemny dla nosa zapach. Płatki doskonale nawilżają skórę wokół oczu oraz sprawiają, że delikatne cienie pod oczami znikają. Dobrze sobie radzą z łagodzeniem podrażnień. Nie zauważyłam również by produkty uczulał. Uwielbiam uczucie, gdy nakładam sobie chłodne płatki na oczy i odpoczywam tak z nimi ok 15 -20 minut. Naprawdę cudownie odprężają.
Warto podarować swoim oczom tą chwilę ukojenia i odprężenia.








Skład: 



 
Dziękuję Drogerii Inermis  za udostępnienie mi produktów do testu. Fakt, że dostałam te produkty nie wpłynął na moją ocenę.
Cena:

ok 8 zł

Dostępność:

  • apteki ( Cefarm) 
  • drogerie 
  • drogerie internetowe 

Pozdrawiam,
mleczna

7 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada, chyba spróbuję, po męczącym dniu będą idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszalam ale nie miałam okazji spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego to ludzie nie wymyślą ;D Mimo wszystko wolę naturalne ogórasy, wielbię ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądają, ale chyba jak już.. wolałabym ogórka położyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam te płatki w sklepie.. Ale ja także preferuję plasterki prawdziwego ogórka na oczy.:p

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie fajne! wyglądają jak plastry ogórka :)
    nigdy ich wcześniej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget