poniedziałek, 2 grudnia 2013

II oficjalny meeting podlasianek

Dnia 23.11.2013 odbyło się już kolejne spotkanie 8  wspaniałych Podlasianek:
1. Magda (organizatorka)
2.Marysia (organizatorka) 
3. Ewa
4. Magda
5. Marta
6. Malwina 
7. Olga

Miało nas być trochę więcej, ale niektórym los pokrzyżował plany. (Michasiu i Martynko szkoda, że Was zabrakło)
 Oprócz starej podlaskiej ekipy dwie nowe osóbki dołączyły do naszego grona. :)
Dziewczyny zorganizowały spotkanie w małej, przytulnej restauracji La Bella w Białymstoku. Bardzo spodobał mi się wystrój w tym lokalu, ale myślę, że nie tylko mi. Nasze pogaduchy przy kawce  zaczełyśmy o godzinie 12.30 i tak wciągnęłyśmy się w rozmowę, ploty i quzi, że nim się obejrzałyśmy minęła 17. 00.
W międzyczasie zdążyłyśmy jeszcze zaserwować sobie obiadek. Po kilku spotkaniach jesteśmy już tak zgraną paczką i mam wrażenie, że znamy się od zawsze. Żarty, ploty i nowinki kosmetyczne to tematy naszych wspólnych rozmów! :)Marysia i Magda zrobiły nam niespodziankę i otrzymałyśmy na spotkaniu miłe upominki. Znów przyjechałam z torbą prezentów. Nie powiem, jest to miłe, ale o wiele bardziej cenię nasze wspólne spotkania i rozmowy.

Nasza blogowa ekipa Przypina

Dziewczyny chyba spotkały Mikołaja :)






Ja, Ewa i Madzia :)

Z Ewą testujemy zapachy kremów :)



Blogerkowa moc! :)

Tak uwielbiamy zdjęcia! ;)



Moje zdobycze ze spotkania :)



















Dziewczyny byle do następnego! Dziękuję za mile spędzony czas w waszym towarzystwie! :)

Mleczna

12 komentarzy:

  1. Hahaha, taaak - uwielbiamy zdjęcia ;) Do następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne to wasze spotkanie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj znać jak się sprawdza żel do twarzy z Ziaji, bo miałam wersję zieloną a mam ochotę na tą niebieską :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna relacja, można poznać mnóstwo fajnych dziewczyn na takim spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spotykały Mikołaja i go obrabowały;p Dobrze, że się fajnie bawiłyście a nie tylko prezenty i do domu:) Ciekawi mnie cała arganowa seria Eveline:) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam od razu obrabowały, byłyśmy grzeczne i zasłużyłyśmy na wcześniejsze prezenty ;)
      Dam znać jak ta arganowa seria się sprawdzi.

      Usuń
  6. Świetne są te Wasze pierścionki :D
    Muszę sobie coś podobnego kupić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak dobre prezenty przedświąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne spotkanie:) chiałabym kiedyś w takim uczestniczyć:)
    i świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget