wtorek, 26 listopada 2013

Zabieg laminowania włosów - Marion





 Witajcie! 

Patrzę na datę ostatniej notki i aż mi wstyd. Trochę produktów już przetestowanych czeka w kolejce na zdjęcia. Niestety teraz jak przychodzę do domu to nie jestem w stanie ładnie uchwycić sztucznego światła.W wolną sobotę przysiądę i zrobię moim kosmetykom małą sesję fotograficzną.
W sobotę 23.11.2013 odbyło się nasze drugie spotkane Podlaskich Blogerek. Atmosfera niesamowita, najlepsze dziewczyny pod słońcem...ale nie będę Wam zdradzać wszystkiego ponieważ przygotowuje relację na, czekam tylko na zdjęcia.
Dzisiaj chciałam wam przybliżyć zabieg laminowania włosów od firmy Marion, który dostałam wraz z innymi produktami do przetestowania.

ZABIEG LAMINOWANIA WŁOSÓW - MARION





Co o zabiegu laminowania mówi producent? 

 Laminowanie to zabieg, dzięki któremu w szybki i łatwy sposób można uzyskać efekt doskonale prostych i wyjątkowo gładkich włosów. Do włosów niesfornych, puszących się.
Składniki aktywne dodatkowo je kondycjonują i odżywiają:
- płynna keratyna, wnikając w głąb włosów, przyczynia się do ich odbudowy , zapewnia im zdrowy wygląd, gładkość i naturalny połysk,
- proteiny pszenicy pielęgnują strukturę włosów, wygładzając ją i wzmacniając,
- kompleks składników nawilżających gwarantuje natychmiastowe, optymalne i długotrwałe nawilżenie włosów.
 
Zabieg powoduje, że włosy są:
- gładkie i proste,
- ujarzmione i nawilżone,
- miękkie i błyszczące.
- łatwe do rozczesania.
 
Duo saszetka - dwie aplikacje
Do każdej saszetki dołączany jest czepek utrzymujący ciepło. Powoduje on wzrost temperatury, co wspomaga wnikanie składników aktywnych w strukturę włosów.
 



 Kilka słów ode mnie: 

Produkt dostajemy w dwóch saszetkach po 10 ml każda. Dodatkowo dołączony jest do niej czepek utrzymujący ciepło (to jest duży plus, ponieważ czepek jest odpowiedniego rozmiaru. Nie spada z głowy jak w przypadku czepku z biovaxu)  Konsystencja typowo maskowa, kolor biały. Delikatny, słodki zapach nie utrzymujący się na włosach. Maskę nakładamy na umyte, lekko osuszone ręcznikiem włosy, nakładamy czepek i pozwalamy by produkt zaczął działać Moje włosy mimo, że są długie są również cienkie dlatego wystarczyła mi jedna saszetka. Przyznam, że produkt zaskoczył mnie pozytywnie! Moje włosy mają tendencję do puszenia się, skręcania oraz czasami są takie dni kiedy każdy włosek oddziela się od reszty i nie jest wygładzony. Sterczące włosy jak antenki nie wyglądają za fajnie. Ten produkt sprawił, że moje włosy "trzymają się razem" i żaden nie odstaje od reszty. Producent zaleca również po zabiegu użycie prostownicy. Ja ten krok pominęłam bo okazał się zbędny Po takim zabiegu również wszelkiego rodzaju skręcenie i fale na pewno nie powstaną. Włosy dobrze się rozczesują. Produkt nie spodował również nadmiernego przetłuszczania się włosów ani łupieżu. Moje włosy polubiły ten zabieg i wiem, że częściej będzie gościł na moich włosach. Zwłaszcza, że tak niewiele kosztuje.




 Skład: 

           Dziękuję firmie Marion za udostępnienie mi produktu do testów. Fakt, że dostałam ten produkt nie wpłynął na moją ocenę.

Cena:

2,80 zł

Dostępność:
  • Rossman, Natura
  • Inne sklepy i drogerie  kosmetyczne 
  • tutaj

Dobranoc,

Mleczna

10 komentarzy:

  1. Wielkie dzięki za recenzję:) Akurat wyczaiłam ten produkt w gazetce drogerii Jawa i nie byłam pewna czy warto zainwestować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś się na niego skuszę, jeśli będę miała ochotę na proste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam problemu z puszeniem się włosów więc to kosmetyk raczej nie dla mnie, ale recenzja bardzo przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę rozejrzeć się za tym zabiegiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czy bym się odważyła użyć tego kosmetyku :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam ostatnio ten produkt, ale jeszcze nie używałam :) Może w weekend spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  7. wooow nawet nei wiedzialam ze jest cos takiego juz gotowe ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałąm go jeszcze nigdzie:)
    szkoda, że nie pokazałaś efektu na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny produkt ale ja nie lubię nic co jest w saszetkach...;(

    OdpowiedzUsuń
  10. super recenzja:) zamawiam produkt!:)

    OdpowiedzUsuń

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget