poniedziałek, 7 maja 2012

Truskawkowych snów.

Kochane!

Miło jest widzieć, że zainteresowanie naszym blogiem odrobinkę wzrasta. 
Ja jestem dzisiaj tak zmęczona po 10h godzinach pracy, że położyłam bym się od razu do łóżka, ale jak to tak iść spać bez sprawdzenia nowości na WASZYCH blogach.? O nie! Już się chyba uzależniłam.
Wczoraj jeszcze załapałam się na ładną pogodę, wiec pojechaliśmy z moim TŻ za miasto. 
Dziś zdecydowanie się ochłodziło.:( ale jutro znów ma być ładnie.
 Mój mężczyzna poszedł z kolegami, więc ja też nie będę dłużna też się wybieram...ale.. do łóżka.
Dziś tak króciutko.
 Dobranoc, truskawkowych snów. 
 

Tak na dobry sen


Syl.

4 komentarze:

  1. ale już mi się chce truskawek... mmmm...
    mam prośbe, wyjaśnicie mi skrót TŻ? już go tyle razy widziałam, tyle osób tak pisze o swoim chłopaku, ale co on oznacza?... bo już mnie to tak nurtuje ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TŻ - czyli towarzysz życia :) he pozdrowienia :*

      Usuń
    2. no i wszystko jasne ;p dziękuję ;)

      Usuń

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget