piątek, 5 lipca 2013

PEARL CREAM - Mama testuje!

Witam,
W poprzedniej notce obiecałam Wam recenzję oraz wrażenie mojej mamy po stosowaniu kosmetyku. Krem dostałam do przetestowania od firmy Lambre, ale zdecydowałam się go oddać mamie ponieważ ten krem jest przeznaczony do cery dojrzałej. Pozwólcie więc, że przedstawię Wam:

PEARL CREAM - Krem perłowy Lambre



 Co o perłowym kremie mówi producent? 

 Zapobiega starzeniu się skóry i pojawieniu się zmarszczek, zmniejsza głębokość zmarszczek, nawilża i odżywia, wzmacnia funkcje ochronne warstwy lipidowej skóry, chroni i zapobiega przesuszeniu się skóry, oraz normalizuje jej jędrność i elastyczność.
 Stosować codziennie rano i wieczorem. Krem można stosować również jako maseczkę do twarzy (3 razy w tygodniu) po dokładnym oczyszczeniu skóry twarzy i szyi. Należy nanieść krem i pozostawić do całkowitego wchłonięcia.



 Kilka słów mamy:

Krem zabezpieczony jest w białym kartonikiem z owinięta folią. Ciężka, bo szklana ale elegancka   buteleczka ze złotym dozownikiem mieście w sobie 50 ml kremu. Opakowanie naprawdę przyciąga uwagę, tego luksusowego produktu. Zapach ma bardzo delikatny, typowy dla luksusowych kosmetyków. Kolor biały, gęsty. Krem bardzo szybko się wchłania i jedyne co pozostawia po sobie to delikatny zapach. Dozownik działa bez zastrzeżeń, nie zacina się, odpowiednio dozuje odpowiednią ilość kremu przez co jest bardzo wydajny. Buteleczkę można rozkręcić.Jeśli chodzi o działanie tego kosmetyku to muszę powiedzieć, że moja wrażliwa i sucha cera nie toleruje niektórych kremów. Szczerze mówiąc mogę używam tylko te apteczne, ponieważ po innych na twarzy robią mi się czerwone plamy. Ten krem jest świetny, bo nie spowodował u mnie żadnej reakcji alergicznej. Należą mu się brawa. Do tego cera po jego użyciu jest wygładzona, zmarszczki delikatnie się spłyciły. Cera zyskała również na równym kolorycie oraz znacznym ujędrnieniu. Produkt doskonale radzi sobie z nawilżeniem skóry. Zauważyłam znaczącą różnicę podczas stosowania tego produktu. Korzystnie wpłynął na wygląd mojej cery, nawet córka to zauważyła. Ze swojej strony mogę go serdecznie polecić!






 Skład:



Dziękuję firmie Lambre za udostępnienie mi produktu do testów. Fakt, że dostałam ten produkt nie wpłynął na moją ocenę



Cena:

52,50 zł.



Dostępność:


Mama jest naprawdę bardzo zadowolona z tego produktu i powiedziała, że jak ten się jej skończy to chce taki na urodziny. :) bo mówi, że nigdzie nie znajdzie takiego dobrego kremu.


6 komentarzy:

  1. Krem wcale nie jest aż taki drogi, więc może sprawię go mojej mamie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie opakowanie jest przepiękne! Z powodu wyglądu świetnie sprawdzałby się jako prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne sa opakowania kosmerykow Madame L'Ambre, az milo oko zawiesic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak dokładnie opakwoania są cudowne bo miałam kilka ich kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i dobrze, że mamie oddałaś do testowania. Nie nawidze jak młodziutkie kobitki testują takie rzeczy na sobie, a maja idealną cerę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji wypróbowac tego kremu,ostatnio polubiłam produkty Glow by Dr. Brandt:) można o nich poczytac u mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget