sobota, 27 kwietnia 2013

Nowa współpraca i nowa paczuszka

 Cześć!

Niedługo czeka nas długi majowy weekend. Myślę, że niektórzy już sobie gdzieś odpoczywają. Ja nie mam planów na majówkę, liczę na spontaniczne wypady za miasto.  Mimo dzisiejszej pięknej pogody, 24 stopni na plusie niestety jestem zmuszona siedzieć w domu. Cały dzień źle się czuję. I to właśnie dziś, gdzie miałam się świetnie bawić z koleżanką podczas nauki salsy! :( Mam nadzieję, że to nie ostatnia okazja do takiej zabawy. Kolejnej na pewno nie odpuszczę!

Chciałam wam jeszcze powiedzieć, że udało mi się nawiązać współpracę z Ambasadą Piękna, którą ma w swojej ofercie produkty firmy Biosilk, CHI, RR Line oraz Dermaheal w atrakcyjnych cenach.
Pan Grzegorz przekazał mi to testów:

  • Argan Oil Serum, 20 ml
  • BIOSILK Smoothing Szampon, 50 ml 









 Również firma JM Spa&Wellness nie zapomniała o mnie i po raz kolejny dostałam od nich paczuszkę kwietniową do testowania. Co prawda sól się powtórzyła ( w poprzedniej paczce dostałam identyczną ), ale soli nigdy za wiele! :)

  • Muffinka Shea do ciała i masażu. Drzewo sandałowe.
  • Mydełko Arganowe 
  • Sól do kąpieli Orchidea







Testy czas zacząć! :)


Miłego weekendu kochani!

Mleczna.



12 komentarzy:

  1. świetne paczuszki!
    najbardziej jestem ciekawa jak się sprawdzi serum z olejkiem arganowym .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego serum Ci zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten szampon biosilk w takiej samej pojemności. Kupiony na allegro. Jeszcze nie używałam, czeka na swoją kolej. Olejek arganowy super. gratuluję współpracy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nowej współpracy:)
    Ja również otrzymałam tę muffinkę do ciała i mydełko arganowe od JM Spa&Wellness;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy Ci przyszły i MEGA gratuluję współpracy.<3 : D
    Obserwujemy ? czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne paczuszki :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek arganowy jest boski - podkradam go rodzicielce haha :)

    Czekam na recenzję i zaczynam obserwować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę,że będziesz testowała ciekawe rzeczy - GRATULUJĘ i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ile dobroci, ta muffinka do ciała brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget