wtorek, 5 lutego 2013

Przygotowania do tłustego czwartku.

 Heja!
Ja już zaczęłam przygotowania do tłustego czwartku. W weekend ze swoim TŻ odwiedziłam kochaną babcię, która mieszka ok 100 km od mojego miasta i nie mam możliwości żeby odwiedzać ją częściej. Babcia zrobiła nam niespodziankę i przygotowała pyszne pączki. Co prawda było trzeba trochę poczekać aż urosną i się usmażą, ale takie pączki jak robi moja babcia to istne "niebo w gębie". Cieplutkie, pulchniutkie znikały w oka mgnieniu. :) Nie mogło zabraknąć również faworków.
No i wróciliśmy od babci o parę kilogramów ciężsi.
Moja babcia przepysznie gotuje i uwielbia przesiadywać w kuchni. A później jak zwykle  :Sylwusiu, co tak mało zjadłaś? Nie smakuje Ci? Weź jeszcze jednego kotlecika" Na te słowa wszystkim chce się śmiać. Bo pewnie, że wszystko jest smakowite, ale gdzie to zmieścić? :)  Ahh te kochane babcie.






19 komentarzy:

  1. moja babcia też często robi pączki ;)
    zawsze jak ją odwiedzam ma dla mnie coś słodkiego ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze pączki domowe ;) ja mam okazję takie zjeśc raz na kilka lat ale w dużych ilościach <33 mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, ja chyba jutro będę robić pączki:) albo dopiero w czwartek:P
    a w piątek będę robić serduszkowe ciasta na urodziny mojego M.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam,ale mi narobiłaś ochoty na pączki - moja babcia robi genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. my dziś też faworki pieczemy:D najadłam się jak dzika świnia xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiałam babcine pączki, ech... szkoda, że już nie ma kto ich robić.
    Faworki domowej roboty także bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To już za dwa dni - zjemy bezkarnie pączki - mniam mniam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaale pyszności *w* mnniammmm....

    OdpowiedzUsuń
  9. MMMM, już widzę jak się będę objadać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, ja dla odmiany dzisiaj zaczęłam robić oponki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam faworki! :) Już nie mogę doczekać się czwartku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają pięknie! Kocham faworki i pączki:) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż się głodna zrobiłam jak zobaczyłam te pączki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mniam ... takiej to dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget