środa, 5 grudnia 2012

Paczka od CREDO PR + Akcja świąteczna pocztówka.

Heej! :)

Jakiś czas temu w ramach współpracy z firmą CREDO RP otrzymałam do testowania 3 produkty:



  1. Szampon do włosów farbowanych ( co prawda nie mam włosów farbowanych, ale spróbować można) HEGRON
  2. Odżywka do włosów. HEGRON
  3. Aloesowy żel do mycia twarzy. 




Co pójdzie na pierwszy ogień? ;) Same możecie zdecydować. 



Jako, że zbliżają się Święta chciałabym zorganizować pocztówkową akcję , polegać będzie ona na wysyłaniu świątecznej pocztówkę dla losowo wybranej osobyMyślę, że akcja jest warta uwagi (chyba wszyscy lubimy jak w naszej skrzynce jest niespodzianka dla nas) Na razie chciałabym się zorientować ile byłoby chętnych osób na taką zabawę. Co sądzicie o tym? 


Ps. Uciekam robić pyszną sałatkę z ananasem, serem zółtym i piersią z indyka. ;)
Mniaam! 


Pozdrawiam, mleczna

12 komentarzy:

  1. Ja byłabym ciekawa jeżeli chodzi o opinię żelu z aloesem :) Co do akcji - z chęcią wezmę udział ^^

    Podziel się sałatką, uwielbiam ananas w połączeniu z kurczakiem, mniam.

    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, sałatki jeszcze dziś sporo zostało. ;) Chętnie Cię nią poczęstuję. :D
      Cieszę się, że jesteś chętna na akcję pocztówkową. Proszę wyślij mi swoje dane na swiatmlecznej@gmail.com ;)

      Usuń
    2. Z chęcią przygarnę jej trochę :D (sałatki)
      Już lecę pisać emaila :)

      Usuń
  2. Gratuluję współpracy i życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel wygląda interesująco :)
    Narobiłaś mi smaka tą sałatką ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem najbardziej ciekawa tej odżywki do włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę moją ukochaną odżywkę;) Żel aloesowy mnie zaciekawił;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy!:-)
    Dziękuje. Czuję się (jako tako) dobrze:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I mnie zaciekawił żel aloesowy! Testuj, testuj i dawaj znać! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też jestem ciekawa najbardziej żelu aloesowego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. odżywka :), bo szukam czegoś dobrego do włosów :)


    u mnie rozdanie :) Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią bym wysłała komuś kartkę :) - może ktoś też by mi wysłał, więc miło było by zobaczyć w skrzynce coś oprócz rachunków :)

    OdpowiedzUsuń

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget