wtorek, 21 sierpnia 2012

TAGowa zabawa

Stałam się ofiarą dwóch zabaw dzięki covtrawiepiszczy oraz ambasadorka-testerka


Pierwszy tag nosi tytuł:

 



Kocham : 
  • prawdziwych przyjaciół
  • mleczną czekoladę i wszystko co słodkie 
  • moich wspaniałych rodziców
  • gdy mój TŻ robi mi niespodzianki! 
  • zakupy (szczególnie te udane i nieplanowane)
  • spontaniczne wyjazdy z moim TŻ
  • spędzać czas w miłym towarzystwie
  • dzieci ( :) ) 
  • mieć wciąż nowych obserwatorów oraz przybywających komentarzy na blogu! 
  • swój kolor włosów (nigdy ich nie malowałam ani nie farbowałam, bo naprawdę mi się podobają) 
  • dłuuugo spać. Jestem strasznym śpiochem i rzadko kiedy wstaję wcześnie.
  • pyszne czekoladowe muffiny
  • być fotografowana oraz stać po drugiej stronie i sama fotografować

Drugi tag to :

Ujawnienie 7 prawd o sobie


  1. Nie wyglądam na swój wiek. Gdy chcę kupić piwo smakowe ekspedientka prosi mnie o dowód. Mimo, że mam 22 lata. ;)
  2. Lubię sobie czasami pograć w Simy. Chociaż teraz to już coraz rzadziej.
  3.  Kiedyś obgryzałam paznokcie. Fatalny nałóg :( przestałam, bo mój chłopak mi pomógł z tym walczyć i krzyczał na mnie jak widział, że moje rączki wędrują do buzi. ;D
  4. Obiecuję sobie, że wezmę się za ćwiczenia, żeby poprawić trochę swoją figurę (głównie niewielkie boczki, których nie lubię) i nie mam czasu się za to zabrać
  5. Od kiedy założyłam bloga, jestem przez niego uzależniona. Lubię pisać do Was.
  6. Jestem nieśmiała chociaż w wiekiem się już bardziej rozkręcam.
  7. Uzależniona jestem od swojego chłopaka! Uwielbiam z nim przebywać. ;)


Do zabawy niech czują się oTAGowane:
  
 http://syllunia.blogspot.com
 http://joannaandcosmetics.blogspot.com/
 http://make-me-smile-today.blogspot.com/
 http://kosmetykowy.blogspot.com/
 http://mylittle-pleasures.blogspot.com/





9 komentarzy:

  1. Ja mam prawie 23 lata i również proszą mnie o dowód osobisty gdy kupuję alkohol :)
    To dobrze, wolniej się zestarzejemy ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moim blogu już jest recenzja o lakierze Bella Oggi, serdecznie zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekolada ♥
    Nie mam teżeta, więc wiele punktów wspólnych opada ;)
    A dzieci kochają mnie, hehehehe ;)
    Buziaki i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za oTAGowanie, już biorę się za odpowiedzi, jeszcze raz dziękuję :* Wiele można się o Tobie dowiedzieć z tych TAGów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja wyglądam na starszą osobę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysłowy tag :)
    Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za otagowanie :) tag dziś na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget