wtorek, 7 sierpnia 2012

Rowerkowy power ;)

Cześć dziewczyny! ;)
Wczorajszy dzień miął mi całkiem przyjemnie i strasznie szybko. Mianowicie na rowerkach wodnych z moim kochanym Tż (wiem, że czasami podczytuje mojego bloga) przy okazji zżucająć kilka zbędnych kilogramów.  Było cieplutko, więc złapaliśmy trochę słońca. Przy pokonaniu kilku matrów podpłynął do nas rowerek z dziewczynami i z promocją red bull`a częstując nas zimnym napojem energetycznym. Podwójny zastrzyk energii do pedałowania.
 Chcemy się gdzieś nad morze wyrwać na kilka dni w następnym tygodniu, ale nie wiem co z tego będzie. Zawsze coś planujemy i jakoś nie bardzo nam wychodzi realizacja tych planów, musimy się zebrać w sobie i zrobić sobie w końcu zasłużony odpoczynek.
Teraz sobie zajadam pysznymi borówkami amerykańskimi. ;)




 Widok z naszego rowerku.






  Red Bull doda Ci siły do pedałowania. ;)






Nasz towarzysz perkoz, doskonale umie nurkować.






Pasażer na gapę.




Jest mi niezmiernie miło powitać nowe obserwatorki bloga! ;) 


A wy byłyście gdzieś na wakacjach już? A może tak jak ja dopiero się wybieracie lub coś planujcie. 

Pozdrawiam, mleczna.

18 komentarzy:

  1. Ajjj uwielbiam taki odpoczynek!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja robię sobie wypady jednodniowe nad morze ;) ładne zdjęcia i krajobraz ;)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio nas wzięło żeby z Poznania do Berlina jechac na weekend. Ale nie wiem czy nam wypali =p

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ;)
    Gdybyś była zainteresowana, to na moim blogu trwa aktualnie konkurs z La-Belle.pl, gdzie możesz bez trudu wygrać fantazyjny naszyjnik kolię/kołnierzyk. ZAPRASZAM! ;)
    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-la-bellepl-do-zgarniecia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Widok prześliczny:)Zazdroszczę:*

    OdpowiedzUsuń
  6. ta to ma dobrze :) wypoczywaj też trochę za mnie, bo u mnie się żaden wyjazd nie szykuje :/

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne widoczki *.* ja byłam już nad morzem, pogoda trafiona jak nigdy :) a dzisiaj całodniowy wypad z przyjaciółmi do Poznania :))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia! uwielbiam rowerki! :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja o wypoczynku mogę tylko pomarzyć w tym roku :( Zazdroszczę :)
    Bardzo dziękuję za chęć pomocy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam spędzać czas nad wodą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ech, ale bym pojechała nad jakąś wodę ;) niestety u mnie nie ma szans w tym roku na taki wyjazd

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja gdybym tych włosów przez własną głupotę nie rozjaśniła to i pewnie teraz nie bawiłabym się z malowaniem :) No ale tak to jest, trzeba cierpieć haha :)
    A piesek nazywa się Kiara, już w schronisku ją tak nazwali to nie chciałam mieszać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam rowerki wodne :) Ja 16.08 wybieram się do Bułgarii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam i jadę jeszcze raz :)

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysł z tym wyjazdem nad morze, oby pogoda była lepsza niż teraz u nas ;*

    OdpowiedzUsuń

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget