czwartek, 16 sierpnia 2012

Ambasadorka Carmex

Dobry wieczór! ;)
Parę dni temu brałam udział w kampanii ambasadorskiej CARMEX. Ot wypełniłam zgłoszenie, wysłałam i nawet nie brałam sobie tego do głowy, że mogłoby coś z tego wyjść. Co jak co ale szczęścia to ja ostatnio mam naprawdę mało. ;)
Wczoraj wchodzę na pocztę i dostaję wiadomość od firmy Carmex, której tytuł brzmiał: "Zostałaś ambasadorką Carmex! Gratulujemy! " możecie sobie wyobrażić moje zdziwienie i radość. Spodziewajcie się więc recenzji oraz konkursów z tej okazji. Firma Carmex będzie wybierać ambasadorki co miesiąc, co jest moim zdaniem świetnym pomysłem, bo każda z nas będzie miała szanse spróbować. Więcej informacji  znajdziecie na:

 FB Carmex  Klik





Dobrej nocy kochane! ;)


mleczna


13 komentarzy:

  1. wróciłam, wróciłam :) Kochana gratuluję ! Ja od dwóch tygodni nie wiem co się w sieci dzieje, po powrocie nadrabiam zaległości:) A może też się zgłoszę, napiszę coś, może się spodoba. Z tym, że ja średnio lubię te carmexy ale chętnie będę organizować konkursy dla Was :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej opowiadaj jak było! ;) Jestem ciekawa jak Ci miął pobyt. O tak nadrabiaj zaległości i to najlepiej swoimi postami na blogu, bo ja już nie mam co czytać ;D
      Zawsze warto spróbować się zgłosić a może jednak coś Cię urzeknie w Carmexach? ;)

      Usuń
  2. A ja się dzisiaj zgłosiłam, może mnie wybiorą :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Czekam na recenzje i już wiem, że będę zaglądac tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci kochana ! ;*
    W końcu jestem hehe brak neta to jednak wielkie utrudnienie hehe,a w telefonie nie mogłam komentować :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) uwielbiam Carmex, ciekawe jaki zestawik otrzymasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULUJĘ - ciekawa w jakiej formie CARMEX'a dostaniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję:) mnie się tym razem nie udało, ale może przy następnej okazji mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget