środa, 25 lipca 2012

Testujemy - Sudomax

Witajcie! Cieszy mnie strasznie, że z każdym dniem jest coraz więcej osób obserwujących bloga! ;)
Pozdrawiam was wszystkie 8! ;)



 SUDOMAX


 Jakiś czas temu dostałam od firmy Sudopharm do przetestowania krem na odparzenia. ;)
Ja oczywiście używałam go na drobne wypryski. Zacznę od początku.
Krem zamknięty jest w okrągłym pudełeczku, które mieści 55 g produktu.Pudełeczko jest poręczne i łatwo się do niego "dobrać" ;) Zapach? Typowy dla aptecznych kremów. (ziołowy)
Konsystencja kremu jest gęsta i zbita. Ja nakładam go raczej warstwowo na wypryski i nie rozsmarowywałam do końca. Dobrze się sprawdza właśnie przy wysuszeniu i jako antybakteryjny krem. Zadrapania po wypryskach goją się szybciej i( z tego względu też, że jak mamy nałożony krem to nie dotykamy dłońmi tego miejsca)
Jesto to  tańszy odpowiedniki kremu sudocremu. Skład ma praktycznie taki sam. A cena jest niższa. Myślę, że spełnia swoje działania bo działa antybakteryjnie dzięki czemu wypryski nie przenoszą się na inne miejsce.
Warto też wspomnieć, że krem jest przebadany dermatologicznie.

A co o kremie mówi sam producent? 
 Wyjątkowo łagodny i skuteczny krem z tlenkiem cynku stworzony dla ochrony szczególnie delikatnej skóry dziecka, narażonej na otarcia zaczerwienienia spowodowane używaniem pieluszek.
Krem może być stosowany do łagodzenia skutków odparzeń i odmrożeń pielęgnacji skóry skłonnej do podrażnień i zaczerwień oraz skóry trądzikowej w celu zachowania jej dobrej kondycji i ochrony.

 Skład:
 Aqua, Petrolatum, ozokerite, Hydrogenated Castor Oil, Glyceryl Isostearate, Polyglyceryl-3 Oleate, Zinc Oxide, paraffinum Liquidum, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Cera Alba, lanolin, Stearyl/PPG-3 Myristyl Ether Dimer Dilinoleate, magnesium Sulfate, panthenol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Lavandula Angustifolia Oil, Linalool.




Dziękuję firmie sudpoharm za udostępnienie mi tego produktu do testów, ale jednocześnie podkreślam, że moja opinia nie miała wpływu na to, że dostałam go za darmo.

  




Mleczna. 




5 komentarzy:

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget