piątek, 20 lipca 2012

Mleczna wita!

Smutne cześć.

Już od kilku dni jak wchodzicie na bloga, możecie zauważyć że znikły wpisy Eweliny. Trochę między nami się ostatnio pozmieniało. Być może kiedyś wróci to co było dawniej. .. ale to jeszcze chyba nie ten czas. Łatwo jest zepsuć coś w kilka sekund coś co się budowało przez tyle lat. Przez tą sytuację jedna z nas nie miała ochoty już na prowadzenie wspólnego bloga, więc stwierdziłam, że coś się będzie marnował ? ;) Przejęłam go! Powitajcie mleczną! Pisanie w nim sprawia mi przyjemność, jeszcze jak widzę, że ktoś go czyta i mogę mu doradzić albo pomóc. Uwielbiam przeglądać wasze blogi i dlatego też ciężko mi było zostawiać go. A założyć nowy? To już nie byłoby to!
Może być trochę smutno, bo co dwie dziewczyny prowadziły to nie jedna. Ale myślę, że dam radę.
Siłe do pisania dajecie właśnie WY! Dziękuję za wszystko.
Na złagodzenie sytuacji opijam się pysznym drinkiem! ;) A co!











Ps. Dziękuję Ewelinko, że mogłam z Tobą prowadzić ten blog i mam nadzieję nie masz mi za złe, że przejęłam go po nas..



Sylwia

3 komentarze:

  1. no właśnie tą metodą opisywaną przez Ciebie nie mogę :P pokazuje mi że obserwuję już tyle i tyle blogów i że więcej nie mogę :/ a jak dodaję się do kogoś przez gadżet to nie mam takiego problemu :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz, pisz, luuubię Cię czytać, więc uszy do góry i czekam na następne posty! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie, ja np. nie przepadam za tymi wszystkimi perłowymi lakierami :) Co do wody zamiast soków to mi by było pewnie strasznie ciężko, bo uwielbiam Kubusia :D <3

    OdpowiedzUsuń

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget