poniedziałek, 23 kwietnia 2012

SALON algae


Ponieważ mam niezłego bzika na punkcie włosów i szukam często różnych nowości aby wspomóc ich doskonały wygląd więc pomyślałam,że mój pierwszy post kosmetyczny będzie dotyczył jak na razie mojego ulubionego szamponu i odżywki z firmy SALON. Jestem strasznie zadowolona z tych dwóch produktów,u mnie sprawdzają się rewelacyjnie,nie mam żadnego problemu z rozczesywaniem włosów po umyciu. Zapach też jest przyjemny. A teraz trochę opisu,a więc SZAMPON (z wyciągiem z alg) delikatnie oczyszcza włosy i łagodzi podrażnienia skóry i działa przeciwzapalnie. Odżywia włosy i przywraca im prawidłowe nawilżenie (moje w 100% TAK) zgadzam się również z tym,że nadaje włosom połysk i zdrowy wygląd :) 
Pozdrawiam Was, Ewelka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najaktywniejsze:

Get this commentators widget